Przedmiot działalności dyrektora

Dyrektor Liceum jest kierownikiem zakładu pracy dla nauczycieli i innych pracowników nie będących nauczycielami.

                                                  
W szczególności decyduje o sprawach :
1) zatrudnienia (zgodnie z kwalifikacjami) i zwalniania nauczycieli oraz innych pracowników Liceum,
2) określania zakresów obowiązków,
3) wydawania poleceń służbowych wszystkim  pracownikom,
4) przyznawania nagród oraz wymierzania kar porządkowych nauczycielom i innym pracownikom Liceum,
5) występowania z wnioskami, po zasięgnięciu opinii Rady Pedagogicznej w sprawach odznaczeń, nagród i innych wyróżnień dla nauczycieli oraz pozostałych pracowników Liceum.


Dyrektor kieruje działalnością Liceum i reprezentuje je na zewnątrz, decyduje o wewnętrznej  organizacji pracy Liceum i jego bieżącym funkcjonowaniu. 
W wykonywaniu swoich zadań współpracuje z Radą Pedagogiczną, Radą Rodziców i Samorządem Uczniowskim a także z organami samorządowymi i stowarzyszeniami działającymi na terenie miasta.

 

Wytworzył:
Wiktor Kamieniarz
Udostępnił:
Skrzypczak Eliza
(2003-07-19 21:06:48)
Ostatnio zmodyfikował:
Skrzypczak Eliza
(2013-09-25 09:19:04)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki